top of page

Samen sterker in strategisch congresontwerp


Niels Fundter (Congress by Design) en Wil Kuiters (Kuiters idee en organisatie)

Kuiters idee en organisatie wordt onderdeel van Congress by design (Cbd). Daarmee krijgt het aankoop verdragsluitende kantoor uit Alphen aan den Rijn nog meer inhoudelijke slagkracht om invulling te geven aan de missie: impact maken door kennisdeling. Dat doen ze door mens en wetenschap bij elkaar te brengen. Of het nu live, online of hybride is, Cbd zorgt ervoor dat een congres zo ontworpen, ontwikkeld en georganiseerd wordt dat er een rijke voedingsbodem ontstaat voor nieuwe inzichten en wetenschappelijke vooruitgang.

Voor associaties, overheid en bedrijfsleven “Met de overname van Wil Kuiters voegen we niet alleen een vakvrouw toe aan ons team van congresadviseurs, maar breiden we ook ons netwerk en klantenkring uit”, zegt managing director Niels Fundter. “Waar Cbd vooral is gespecialiseerd in (internationale) associatie-congressen, brengt Kuiters juist veel ervaring met de overheid, non- profitorganisaties en het bedrijfsleven in. Samen zien we mogelijkheden om het ‘by design’ in onze naam nog meer te laden. Onze opdrachtgevers helpen met solide projectcoördinatie, financieel management, communicatie en logistiek. Met daarbij steeds meer aandacht voor de toegevoegde waarde van strategisch meeting design.”

Congresadviseurs met oog voor organisatie en creatie “Dat wil zeggen oog voor inhoud, werkvormen en beleving”, vervolgt Wil Kuiters. “Waarbij we vanuit de inhoudelijke doelstelling van de opdrachtgever de vertaalslag maken naar een creatief programma dat deelnemers raakt én met elkaar verbindt. Juist mijn creatieve inbreng, die uiteindelijk leidt tot de organisatie van een aansprekende bijeenkomst, is een mooie aanvulling op de dienstverlening van Cbd. We werken al jaren samen en sluiten qua DNA goed op elkaar aan. We delen een passie voor ’t vak, zijn flexibel en transparant, en hebben oog voor detail en een hoge kwaliteitsnorm, waarbij de doelstelling en de gasten en deelnemers centraal staan.”


GMI groeit duurzaam door Een doordacht plan klinkt door in alles. Dat geldt voor congressen en de inzet van strategisch meeting design, maar ook voor de bedrijven die inmiddels deel uitmaken van GMI Collective, een groep communicatie- en evenementenbedrijven, die naast Congress by design ook Obsession en Squares verenigt. “Ik ben trots op deze overname”, zegt eigenaar Gerben Plasmeijer. “Het laat zien dat we vanuit de inhoud steeds meer kwaliteit aan onze dienstverlening toevoegen. Door organische groei, door overnames of doordat we als netwerkorganisatie blijven investeren in talent en expertise. Samen zetten we onze creativiteit, ervaring en schaalgrootte in om het beste in mensen en bedrijven naar boven te halen en met elkaar te bouwen aan een duurzame toekomst.

35 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page